Дата. 02.05.2022 (8-А, Б)
Тема. "Умовні оператори"Навчальне відео за посиланнямЗавдання. Скласти конспект по навчальному відео
Дата. 20.04.2022 (8-А); 21.04.2022 (8-Б)
Тема. "Вирази"Теоретичний матеріал: за посиланням
Дата: 13/18.04.2022 (8-А); 14/18.04.2022 (8-Б)Тема: "Структура програми. Введення й виведення даних"Теоретичний матеріал п.2.10: за посиланням
Дата: 11.04.2022 (8-А); 12.04.2022 (8-Б)Тема: "Узагальнення та систематизація знань з теми "Алгоритми""Вихідне тестування: https://naurok.com.ua
Дата: 06.04.2022 (8-А); 07.04.2022 (8-Б)Тема: "Типи даних у програмуванні" (цілий, дійсний, рядковий (або символьний))Навчальне відео
Дата: 04.04.2022 (8-А, Б)Тема: "Типи даних у програмуванні"Навчальне відео
Дата: 21.02.2022 (8-А, Б)Тема: "Властивості та методи елементів керування"Виконати вправа 3, 4 с. 153
Дата: 16.02.2022 (8-А); 17.02.2022 (8-Б)Тема: "Обробники подій, пов'язаних з елементами керування"Прочитати с.151-152Виконати вправа 2 с. 152
Дата: 14.02.2022 (8-А, Б)Тема: "Поняття елемента керування"Прочитати с.148-150Виконати вправа 1 с. 150*Навчальне відео (приклад створення елементів керування):
Дата: 10.02.2021 (8-Б)
Тема: "Графічний інтерфейс, основні компоненти програми"Прочитати с.143-145Виконати вправа 1 с. 145Навчальне відео за посилання, за посиланням 1, за посиланням 2*Теоретичний матеріал + практична робота за посиланням
Дата: 07.02.2022 (8-А, Б)Тема: Поняття об'єкта в мові програмування, його властивостей і методівПрочитати с.140-142Навчальне відео за посиланням
Дата: 02.02.2022 (8-А); 03.02.2022 (8-Б)Тема: Сучасні мови програмуванняНавчальне відео:
Дата: 31.01.2022 (8-А, 8-Б)Тема: "Узагальнення та систематизація знань з теми "Створення та публікація веб-ресурсів""Вихідне тестування.
Дата: 26.01.2022 (8-А); 27.01.2022 (8-Б)Тема: Інструктаж з БЖД. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці Навчальне відео за посиланнямЗакінчуємо створення власної сторінки на обрану тему! Посилання прикріпити до документа в Teams!
Дата: 24.01.2022 (8-А, Б)Тема: Інструктаж з БЖД. Додавання зображень та гіперпосилань до веб-сторінки. Створення власної веб-сторінки та її публікація в ІнтернетіТеоретичний матеріал за посиланнямРозпочати створення власної сторінки на обрану тему! Посилання прикріпити до документа в Teams!
Дата: 19.01.2022 (8-А); 20.01.2022 (8-Б) Тема: Інструктаж з БЖД. Поняття про мову гіпертекстової розміткиТеоретичний матеріал за посиланнямНавчальне відео за посиланнямПрезентація за посиланнямПрочитати матеріал підручника Розділ 5 §20 п.1-3 с. 209-215
Тема. "Умовні оператори"
Тема. "Вирази"
Тема: "Графічний інтерфейс, основні компоненти програми"
Дата: 17.01.2022 (8-А, 8-Б)Тема: Інструктаж з БЖД. Створення веб-сторінкиНавчальне відео за посиланнямПрактичне завдання. Створення власного сайту на сервісі GoogleSitesРезультат роботи надіслати на пошту innasol33@gmail.com
Дата: 12.01.2022 (8-А); 13.01.2022 (8-Б)Тема: Інструктаж з БЖД. Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсівНавчальне відео
Дата: 06.12.2020 (8-А)Тема: Інструктаж з БЖД. Побудова аудіо- й відеорядуПрактична робота. Продовження роботи над проєктом на тему: "Здоровий спосіб життя"Навчальне відео за посиланням
Дата: 01.12.12.2021 (8-А); 06.12.2021 (8-Б); Тема: Інструктаж з БЖД. Створення аудіо- та відеофрагментів
Практична робота. Створення проєкту на тему: "Здоровий спосіб життя"
Дата: 29.11.2021 (8-А); 02.12.2021 (8-Б); Тема: Інструктаж з БЖД. Захоплення аудіо й відеоОпрацювати презентацію за посиланнямНавчальне відео за посиланнямПереглянути відео за посиланням, за посиланнямПрактична робота. 1. Захоплення аудіо за допомогою онлайн сервісу http://online-voice-recorder.com/ru/.2. Обріжте пісню до 30 с за допомогою Online Audio Cutter.3. Зберіжіть пісню у вашу робочу папку.Розпочати підготовку проєкту на тему: "Здоровий спосіб життя"
Дата: 24.11.2021 (8-А); 29.11.2021 (8-Б)Тема: Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення для опрацювання об'єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатівПройти тестування за посиланнямНавчальне відео
2. Зайти на он-лайн сервіс для конвертування відео http://convert-video-online.com/ru/ або аудіо http://online-audio-converter.com/ru/
3. Зконвертувати аудіо або відео відповідно до проглянутих уроків.
Дата: 01.11.2021 (8-А)
Тема. Колонтитули
1. Дати відповідь на запитання (усно). Як автоматично створити зміст документа?
2. Переглянути навчальне відео (3 2хв. 30 с.) за посиланням
3. Опрацювати матеріал підручника Розділ 2 §5 п.3, 4 с. 59-62
4. Виконати Практичну роботу.
Дата: 27.10.2021 (8-А)
Тема. Автоматизоване створення змісту документа
1.
Дати відповіді на запитання (усно). Як
можна переглянути структуру документа?
2.
Переглянути навчальне відео за
посиланням
Дата: 25.10.2021 (8-А)
Тема. Структура документа
Переглянути навчальне відео (див. до 1 хв. 20 с.) за посиланнямОпрацювати матеріал підручника Розділ 2 §6 п.1 с. 66-68Практична робота. 2. Виконати завдання §6 Вправа 1. Перегляд документа в Режимі структури с.69 (Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання завдання (файли-заготовки взяті з блогу авторів підручника): https://drive.google.com/drive/folder...)
Дата: 13.10.2021 (8-А); 25.10.2021 (8-Б)
Тема. Форматування з використанням стилів
Переглянути навчальне відео за посиланнямОпрацювати матеріал підручника
Розділ 2 §4 п.4 с. 46-48Виконати Практичну роботу. 1) Перегляньте відео §4 Вправа
3. Форматування документа з використанням стилю Заголовок за
посиланням 2) Виконайте
завдання §4 Вправа
3. Форматування документа з використанням
стилю Заголовок
с.48 (Завантажити
файли-заготовки необхідні для виконання завдання (файли-заготовки взяті з блогу
авторів підручника): https://drive.google.com/drive/folder...)
Дата: 11.10.2021 (8-А, Б)
Тема. Пошук та заміна фрагментів тексту
Дата: 06.10.2021 (8-А); 07.10.2021 (8-Б)
Тема. Узагальнення та систематизація знань з теми "Кодування даних та апаратне забезпечення"Пройти тестування за посиланням
Дата: 04.10.2021 (8-А, Б)
Тема. Види сучасних комп'ютерів та їх застосуванняВідео за посиланнямОпрацювати матеріал підручника параграф 2 п.2 с. 21-23Практична робота. с.25 завдання 5 (зразок за посиланням)
Дата: 29.09.2021 (8-А); 30.09.2021 (8-Б)
Тема. Історія обчислювальних та комп'ютерних пристроївПрезентація за посиланнямВідео за посиланнямОпрацювати матеріал підручника параграф 2 п.1 с. 18-20
Дата: 27.09.2021 (8-А)
Тема. Технічні характеристики та призначення основних складових ПКПрезентація за посиланнямПрактична робота за посиланням
Дата: 22.09.2021(8-А)
Тема. Процесор, пристрої пам'яті, введення та виведення даних, мультимедійні пристроїІнтерактивна вправа за посиланнямВідео за посиланнямПрезентація за посиланнямОпрацювати матеріал підручника параграф 3 с. 26-37
Дата: 20.09.2021(8-А, Б)
Тема. Персональний комп'ютер, його основні складовіПройти тестування на повторення за посиланням (8-А)Пройти тестування на повторення за посиланням (8-Б)Переглянути навчальне відео за посиланнямОпрацювати матеріал підручника параграф 2 п.2 с. 21-24Практична робота с. 25 №5
Дата: 15.09.2021(8-А); 16.09.2021(8-Б)
Тема. Кодування тексту й графічних данихПереглянути навчальне відео за посиланнямОпрацювати матеріал підручника п.4 с. 9-11, п.6 с.14-15
Дата: 13.09.2021(8-А, Б)
Тема. Одиниці вимірювання довжини двійкового кодуПереглянути навчальне відео за посиланнямОпрацювати матеріал підручника п.5 с. 12
Дата: 08.09.2021(8-А); 09.09.2021(8-Б)
Тема. Двійкове кодуванняПереглянути навчальне відео за посиланнямПрезентація за посиланнямОпрацювати матеріал підручника п.3 с. 8-9
Дата: 06.09.2021(8-А, Б)
Тема. Кодування та декодування повідомленьПереглянути навчальне відео за посиланнямПрезентація за посиланнямТестування за посиланнямОпрацювати матеріал підручника п.2 с. 6-7Практична робота. с.7 вправа 1
Дата: 01.09.2021 (8-А); 02.09.2021(8-Б)
Вітаю з початком нового навчального року і бажаю успіхів!
Тема. Пошук найменшого серед кількох значень
Тема. Вкладені цикли
Завдання 2. Створити гру “Вгадай число”
- Задумуємо число, за допомогою генератора випадкових чисел
- За допомогою циклу вводимо числа, поки не відгадаємо задумане число. Якщо не відгадали, даємо підказку на задумане число: воно більше чи менше.
- Щоб зробити гру азартною, додаємо лічильник спроб.
Тема. Оператори циклу
Тема. Виконання вправ на використання складених умов
Тема. Складені умови
Тема. Виконання вправ на використання умовних операторів
Тема. "Умовні оператори"
Тема. "Умовні оператори"
Тема. "Налагодження готової програми"
Тема. "Виконання вправ на використання логічних виразів"
- Складіть чотири складних логічних вирази за допомогою оператора and, два з яких повинні давати True, а два інших - False.
- Аналогічно виконайте п. 2, але вже використовуючи оператор or.
Тема. "Логічні вирази та змінні й операції над ними"
- Складіть чотири складних логічних вирази за допомогою оператора and, два з яких повинні давати True, а два інших - False.
- Аналогічно виконайте п. 2, але вже використовуючи оператор or.
- Приклади:
>>>num1 = 34 >>>num2 = 8.5 >>>num1 > 12 and num2 != 12 True >>> num1 == 34 and num2 >= 8 True >>> num1 != 34 and num2 != 12 False >>> num1 <= 12 and num1 == 0 False >>> num1 != 34 or num2 != 12 True >>> num1 < 1 or num2 > 9.6 False >>> str1 = "a" >>> str2 = "b" >>> str1 < "c" and str2 != "a" True
Тема. "Вирази"
Тема: "Введення й виведення даних"
Тема. "Виконання вправ на закріплення вивченого матеріалу"
Тема. "Булевський або логічний тип"
Тема. "Символьний тип"
Тема. "Цілий тип"
Тема. "Типи даних у програмуванні"
Тема. "Властивості та методи елементів керування"
Тема: "Графічний інтерфейс, основні компоненти програми"
Тема: "Сучасні мови програмування"
Навчальне відео:
Тема: "Узагальнення та систематизація знань з теми "Створення та публікація веб-ресурсів""
Тема: Інструктаж з БЖД. "Гіперпосилання в текстових документах"
Практична
робота «Створення та використання
гіперпосилання в текстовому документі»
Створіть текстовий документ. Виконане завдання збережіть у файлі з вашим Прізвищем та ім’ям:
1. На
першій сторінці створіть три фігури (блискавка, сонце та хмаринка) та
розфарбуйте їх в відповідні кольори (помаранчевий, жовтий та блакитний).
2. На
трьох наступних сторінках розмістить ці ж фігури в збільшеному вигляді (одна
фігура на сторінку), розфарбуйте в ті ж кольори.
3. Додайте
посилання до фігур з першої сторінки так, щоб натиснувши на фігуру відкрило
сторінку з відповідною збільшеною фігурою.
4. Додайте
посилання до фігури зображених на другій, третій та четвертій сторінках так,
щоб при натисканні на фігуру, відбувався перехід на нову сторінку.
Тема: Інструктаж з БЖД. "Автоматизоване створення змісту документа"
Завдання практичної роботи.
- Відкрийте вказаний учителем файл (завантажити)
- За допомогою вікна Навігатор дізнайтеся чи організовано в документі структуру.
- Якщо структуру документу за допомогою структурних частин не організовано, то виконайте наступні пункти.
- Для структурних частин документу задайте стилі (попередній урок).
- За допомогою Навігатора перевірте правильність структури документа.
Тема: Інструктаж з БЖД. "Форматування з використанням стилів"
Завдання. У документі Кореспонденція, застосуйте до назви документа стиль Заголовок 1, до підзаголовків – стиль Заголовок 3.
1. Відкрийте документ Кореспонденція
2. Виділіть абзац, що містить назву документа. На вкладці Основне (на панелі інструментів Форматування) відкрийте список Стиль і виберіть стиль Заголовок 1.
3. Аналогічно застосуйте
до підзаголовків у документі стиль Заголовок
3. Якщо назва стилю Заголовок 3
не відображається в списку Стиль,
відкрийте область Стилі (Стилі та
форматування).
4. Знайдіть в основному
тексті слова, взяті в лапки. Послідовно виділяйте кожне з таких слів чи
словосполучень та застосуйте до них стиль Виділення.
Тема: Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація знань з теми "Кодування даних та апаратне забезпечення"
Завдання. Пройти тестування Тест 1 Тест 2
Немає коментарів:
Дописати коментар